Zde zveřejňujeme odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. Pokud máte dotaz, na který nenajdete odpověď v těchto často kladených dotazech ani na dalších informačních stránkách (obchodní podmínky, zásady ochrany osobních údajů, vrácení zboží a reklamace), kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@missisleepy.cz nebo telefonicky na čísle +420 580 000 563.

Kategorie otázek a odpovědí

Zde zveřejňujeme odpovědi na nejčastější dotazy našich zákazníků. Pokud máte dotaz, na který nenajdete odpověď v těchto často kladených dotazech ani na dalších informačních stránkách (obchodní podmínky, zásady ochrany osobních údajů, vrácení zboží a reklamace), kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@missisleepy.cz nebo telefonicky na čísle +420 580 000 563.

OBJEDNÁVKY (4)

Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?

Zákaznický servis můžete kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.

E-mail: info@missisleepy.cz

Telefon: +420 580 000 563

Mohu objednávku změnit nebo zrušit?

Objednávku lze na žádost zákazníka změnit nebo zrušit pouze tak, že kontaktuje zákaznický servis telefonicky nebo e-mailem. Možnost změny nebo zrušení objednávky závisí také na aktuálním stavu objednávky. Pokud již byla zásilka zabalena a předána k odeslání, nemůžeme objednávku změnit ani zrušit.

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale neobdržel/a jsem žádnou informaci o tom, zda byla objednávka přijata k vyřízení. Jak mám postupovat?

Po zadání a potvrzení objednávky obdržíte e-mail s potvrzením, že vaše objednávka byla v našem obchodě zadána. Pokud jste e-mail neobdrželi nebo si nejste jisti, zda byla vaše objednávka správně dokončena, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@missisleepy.cz nebo telefonicky na čísle +420 580 000 563. Před navázáním kontaktu s naším zákaznickým servisem zkontrolujte prosím také vedlejší složky své e-mailové schránky. Někdy se stává, že komunikace z našeho obchodu skončí ve složce Nabídky nebo SPAM.

Kdy obdržím svou objednávku?

Víme, že chcete svou objednávku obdržet co nejdříve, a uděláme vše pro to, abyste ji obdrželi co nejdříve. Objednávky podané do 12:00 hodin a zaplacené online převodem nebo na dobírku dokončujeme a odesíláme ještě týž pracovní den, pokud není v informacích u produktu uvedeno jinak. Ve výjimečných situacích může být vyřízení objednávky prodlouženo do následujícího pracovního dne. Pokud jako formu platby zvolíte tradiční bankovní převod, doba vyřízení objednávky se prodlouží o dobu potřebnou k připsání převodu na náš bankovní účet - obvykle je to otázka několika hodin, maximálně jednoho pracovního dne. Jakmile zásilku odešleme, obdržíte odkaz pro její sledování a budete moci kdykoli zjistit, kde se právě nachází. 

DORUČENÍ (3)

Kde najdu informace o nákladech na dopravu?

Veškeré informace o výši nákladů na dopravu jsou k dispozici na informační stráncej: https://missisleepy.cz/doba-a-naklady-na-doruceni

Jak mohu zkontrolovat, kdy obdržím svou zásilku?

Jakmile bude vaše zásilka zabalena, obdržíte potvrzující e-mail. Tento e-mail obsahuje odkaz, díky kterému můžete kdykoli sledovat stav své zásilky. Dokud nebude systém dopravce aktualizován, nemusí funkce pro kontrolu stavu vaší zásilky fungovat. Pokud funkce nefunguje okamžitě, zkuste ji použít později.

Moje objednávka má stav doručeno, a přesto nedorazila. Co mám dělat?

Kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@missisleepy.cz nebo telefonicky na čísle +420 580 000 563, abychom mohli zkontrolovat informace o doručení vaší objednávky. Můžete se také obrátit na kurýra, který vám zásilku doručil, aby vám sdělil podrobnosti o doručení. Kontaktní číslo na kurýra, který vám zásilku doručí, byste měli obdržet v den doručení v textové zprávě nebo e-mailu přímo od dopravce.

PLATBY (4)

Jaké formy platby jsou v obchodě k dispozici?

 Zákazníci našeho obchodu si mohou vybrat z následujících způsobů platby:

  1. na dobírku
  2. platba předem (Na platbu za objednávku čekáme 4 kalendářní dny. Tato doba se počítá od okamžiku zadání objednávky. Po uplynutí této doby bude objednávka automaticky stornována)
  • online platba PayU ( platební karty, online převod)
  • tradiční bankovní převod
  • Twisto odložená platba
  • online platba PayPal
  • dárkový poukaz


Veškeré informace o platebních metodách naleznete na informační stránce: https://missisleepy.cz/platebni-metody

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale neobdržel/a jsem informace o převodních údajích.

Údaje o platbě jsou uvedeny v e-mailu s potvrzením objednávky.


Údaje, které je třeba zadat do formuláře pro bankovní převod, jsou následující:


Číslo účtu: 200015098/3060

Název příjemce: SLEEPY SP. Z O.O. SP. J.

Variabilní symbol: číslo objednávky

Částka: Celková cena objednávky (zboží + dodání)

V objednávce jsem zadal způsob platby kreditní kartou, ale platba se nezdařila. Co mám dělat?

Můžete se vrátit k platbě. Odkaz, který vám umožní opětovnou platbu, najdete v e-mailu, který vám zaslal poskytovatel platby, jehož jste si vybrali při zadávání objednávky (PayU, PayPal).

Mohu za svou objednávku zaplatit na dobírku/kurýrovi?

Ano, objednávky na dobírku jsou vyřizovány prostřednictvím kurýrní služby GLS a České pošty. Zásilky na dobírku nezasíláme na sběrná místa (balíkomaty).

PRODUKTY (1)

Co mohu dělat, pokud požadovaná velikost není k dispozici v dostupných velikostech?

Velikosti se snažíme pravidelně doplňovat. Pokud vám chybí velikost, kterou hledáte, napište nám prosím na info@missisleepy.cz. Poté vám budeme moci poskytnout informace o dostupnosti daného výrobku. Můžete také využít možnosti "Informovat o dostupnosti". Přihlášení k oznámení je k dispozici na kartě každého výrobku po uvedení nedostupné velikosti.

SLEVOVÉ KÓDY, DÁRKOVÉ POUKAZY (4)

Co je to slevový kód?

Slevový kód je řetězec písmen, číslic nebo speciálních znaků, který vám umožní získat slevu na nákup. Slevové kódy jsou zveřejňovány jako součást propagačních akcí nebo zasílány v e-mailu. Po aktivaci kódu budou produkty v košíku zlevněny o stanovenou částku nebo procentuální slevu.

Co je to dárkový poukaz?

Dárkový poukaz je poukaz na slevu, který může být v tištěné nebo elektronické podobě. Hodnota na něm uvedená již byla zaplacena a bude odečtena od hodnoty vašeho košíku. Na dárkovém poukazu najdete slevový kód, který můžete použít v nákupním košíku při nákupu.

Kde mohu uplatnit slevový kód a dárkový poukaz?

V nákupním košíku je pod přehledem obsahu košíku pole pro zadání slevového kódu a dárkového poukazu. Zadejte kód a poté stiskněte ikonu šipky. Výše slevy se vypočítá pod položkami v košíku. Slevové poukazy mají omezenou platnost a lze je využít pouze do určitého data.

Zapomněl/a jsem v objednávce zadat slevový kód, lze jej ještě použít?

Kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@missisleepy.cz nebo telefonicky na čísle +420 580 000 563. Pokud vaše objednávka ještě nebyla zabalena a odeslána, náš tým pro vás uplatní slevu.

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ (7)

Je možné zakoupené zboží vyměnit?

Ano, pokud výrobek nesplňuje vaše očekávání a chcete jej vyměnit, můžete tak učinit do 14 dnů od obdržení výrobku.

Jak mohu výrobek vyměnit za jinou velikost?

Výměna v našem obchodě se provádí vrácením a zadáním nové objednávky.

Za tímto účelem vraťte objednaný výrobek a my vám vrátíme peníze na účet. Pokud potřebujete jinou velikost nebo se vám líbí něco jiného - zadejte a zaplaťte novou objednávku nebo zvolte platbu na dobírku.

Novou objednávku můžeme vyřídit okamžitě a vrácení peněz za vrácené výrobky z předchozí objednávky obvykle provedeme do 5 pracovních dnů ode dne, kdy obdržíme vaši vrácenou zásilku.

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano. Když si objednáte zboží v našem obchodě, máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů.

Peníze vám obvykle vrátíme do 5 pracovních dnů stejným způsobem platby, který jste zvolili při objednávce. V případě platby na dobírku bude vrácení peněz provedeno na číslo bankovního účtu uvedené ve formuláři pro vrácení zboží.

Mohu vrátit pouze část objednávky?

Ano, stačí připravit a odeslat zpět pouze ty výrobky, které nesplnily vaše očekávání.

Jak mohu objednávku vrátit?

Chcete-li zakoupené výrobky vrátit, bezpečně je zabalte pro přepravu a zašlete na adresu MissiSleepy, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín.

Nezapomeňte vyplnit a přiložit formulář pro vrácení zboží - umožní nám to identifikovat objednávku, kterou vracíte, a efektivně ji zpracovat. Vrácené zboží také pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.

Každý zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a vrátit zakoupené výrobky do 14 kalendářních dnů.

Podrobné pokyny k vrácení výrobku naleznete na informační stránce https://missisleepy.cz/vraceni-zbozi-vymeny-a-reklamace

Kdy po vrácení zboží obdržím peníze zpět?

Vrácení peněz bude obvykle provedeno do 5 pracovních dnů stejným způsobem platby, který jste zvolili při objednávce. V případě platby na dobírku bude vrácení peněz provedeno na číslo bankovního účtu uvedené ve formuláři pro vrácení zboží. Ve výjimečných případech se tato lhůta může prodloužit na 10 pracovních dnů.

Koupil jsem zboží za akční cenu, nyní je cena vyšší, budu muset rozdíl doplatit?

Při výměně zboží za jinou velikost vám ponecháme akční cenu z původní objednávky. Při výměně za jiné zboží vám bude účtována aktuální cena z našich webových stránek. Chcete-li při výměně velikosti zachovat cenu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@missisleepy.cz nebo telefonicky na čísle +420 580 000 563.

REKLAMACE (1)

Zboží jsem odeslal k reklamaci, ale stále nemám žádné informace o tom, jak postupovat. Kde mohu najít další informace?

Reklamace jsou vyřizovány do 14 dnů od přijetí. Každý zákazník je o průběhu reklamace informován e-mailem. Pokud chcete znát aktuální stav vaší reklamace, obraťte se na naše oddělení služeb zákazníkům e-mailem na adrese info@missisleepy.cz nebo telefonicky na čísle +420 580 000 563.

Newsletter

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a získejte 10% slevu na první nákup

Doručení zdarma

Doručení zdarma

Při nákupu nad 999 Kč

Rychlé dodání

Rychlé dodání

Zásilky odesíláme do 24 hodin

Vrácení zboží

Vrácení zboží

Máte možnost vrácení zboží do 14 dnů

Způsob platby

Způsob platby

Platba na dobírku, kartou nebo bankovním převodem