Vrácení zboží, výměny a reklamace
Výměny
Výměna se v našem obchodě provádí na základě vrácení zboží a zadání nové objednávky.
Za tímto účelem odešlete objednaný výrobek zpět a my vám vrátíme peníze na účet. Pokud potřebujete jinou velikost nebo se vám líbí něco jiného - zadejte a zaplaťte novou objednávku nebo zvolte platbu na dobírku.
Novou objednávku můžeme vyřídit okamžitě a vrácení peněz za vrácené výrobky z předchozí objednávky obvykle provedeme do 5 pracovních dnů počítaných ode dne, kdy obdržíme vaši vrácenou zásilku.
Vrácení zboží
Pokud si v našem obchodě objednáte zboží, máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů.
Peníze vám obvykle vrátíme do 5 pracovních dnů stejným způsobem platby, který jste zvolili při objednávce. V případě platby na dobírku bude vrácení peněz provedeno na číslo bankovního účtu uvedené ve formuláři pro vrácení zboží.
Jak vrátit zboží?
- Stáhněte si formulář pro vrácení zboží, který je k dispozici na webových stránkách:Stáhnout zde
- Stažený formulář vytiskněte, vyplňte a přiložte k zásilce. Pokud nemáte možnost formulář vytisknout, můžete jej napsat ručně.
- Balíček odešlete jakýmkoli dopravcem, např. podáním prostřednictvím České pošty.
Olza Logistic - MissiSleepy
Lípová 1986
737 01 Český Těšín
Reklamace
O závadě výrobku, který jste obdrželi, nás informujte e-mailem. Můžete také přiložit fotografie závady. O dalším průběhu reklamace vás budeme informovat e-mailem. Ke každé reklamaci se snažíme přistupovat individuálně a dohodnout se na řešení, které vám bude vyhovovat.
Reklamace vyřizujeme do 14 dnů od jejich obdržení. Pokud chcete znát aktuální stav vaší reklamace, kontaktujte prosím náš zákaznický servis e-mailem na adrese info@missisleepy.cz nebo telefonicky na čísle +420 580 000 563.